miércoles, 14 de enero de 2015

1/12 llocs amb encant


12 llocs amb encant.

Aquest és el títol del projecte que vull portar a terme al llarg d’aquest any.

El projecte consisteix en presentar-vos un lloc cada mes i per fer la tria dels diferents espais em baso en el meu simple criteri. De fet, els llocs que he anat escollint, i que escolliré, han estat aquells que quan hi sóc penso el típic “aquí hi he de tornar”.

Hi ha llocs més coneguts que d’altres, més grans, més petits, públics, privats,... i no he volgut que cap d’aquestes característiques sigués  rellevant a l’hora de fer la tria, per tant, hi haurà una mica de tot!



I per començar, no hagués pogut escollir un lloc millor que la Plaça Sant Felip Neri.


Aquesta plaça de Barcelona es troba just al costat de la catedral i la poca llum que rep del sol fa que sigui freda.

Una de les característiques més importants de la plaça és que durant la Guerra Civil Espanyola hi va caure una bomba que va matar una quarantena de persones, majoritàriament nens. Actualment, encara són visibles les destrosses que la metralla va provocar a la façana de l’església de Sant Felip Neri.







La plaça també serveix de pati pel alumnes de l’escola Sant Felip Neri que es troba allà mateix.








Una de les coses que més m’agrada observar de la plaça és com hi entra la llum del sol al llarg de les diferents èpoques de l’any. 



Per mi, és un dels racons més bonics que té Barcelona i sempre que estic pels voltants m’hi passo.




Una abraçada i molt de washi tape :)
Marina Fdg

1 comentario:

  1. Bon lloc per començar! Aquesta també és una de les meves places preferides, quan ens veiem ja t'explicaré el perquè! petonets de mr.wonderful

    ResponderEliminar