miércoles, 1 de octubre de 2014

La tornada amb un Mood Board

Arriba l'octubre i torna el bloc!

El meu objectiu és fer, com a mínim, un post setmana. Així puc marcar-me una rutina i el blog pot començar a tenir cara i ulls, que ja li toca...

Iiii per tornar a començar he decidit fer un Mood Board. 


El concepte de Mood Board es pot entendre com un suro en el qual hi ha totes aquelles coses que t'inspiren per fer alguna cosa. Habitualment, els dissenyadors de moda utilitzen els Mood Board quan han de començar a crear una nova col·lecció. En aquests "suros" hi posen fotografies, teles, mostres de colors,... 


En el meu cas, he fet un Mood Board amb papers, revistes i diferents objectes d'allò que m'inspira a mi per fer el bloc.

Mood Board

- Material d'scrap: La taula de tall, el paper, el washitape, els segells,... són elements amb els quals m'agrada treballar i que no podré de deixar de comentar al bloc.

- The Holstee manifesto: I és veritat que hi ha moments en els que hem de fer coses que no volem... Però no s'ha d'oblidar que nosaltres ho podem canviar TOT! Així que intentaré posar sempre una mica d'optimisme per aquí :)

- Les petxines: Per poder tenir una mica d'estiu al blog! I és veritat que m'encanta la tardor i l'hivern però no vull perdre l'alegria i la vitalitat de l'estiu.

- La núvia: Els casaments també tindran un racó al blog. Vestits, decoració, idees DIY,...

- Altres: Les revistes, el tepete fet per l'àvia, la nina vestida de mestra,... Diferents objectes  o idees que m'agraden i m'inspiren per fer les meves publicacions.


I fins aquí un petit resum del que podreu trobar al bloc al llarg d'aquests mesos.


Una abraçada i molt de washi tape.


Marina FdG



No hay comentarios:

Publicar un comentario