jueves, 9 de octubre de 2014

Pentinat graduació II


Doncs sí, abans de començar l'estiu vaig celebrar la meva graduació a l'Auditori de Barcelona i aprofito aquest post per ensenyar-vos, per fi, el pentinat que vaig portar.







Com veieu, em van fer un semirecollit i en aquest em van posar unes quantes rosetes de pitimini naturals que tenien el mateix color que el vestit.


Finalment, no vaig portar cap diadema de flors, ja que no ens va agradar com quedava posada al pentinat. La diadema estava feta amb les mateixes rosetes que després vam utilitzar per posar al recollit, així les vam aprofitar!

La veritat és que va ser un pentinat que em va agradar des d'un primer moment i va ser molt còmode de portar.


Una abraçada i molt de washi tape :)
Marina Fdg


No hay comentarios:

Publicar un comentario